donderdag 8 juli 2010

Toscane - Italy

Zoals de meesten van jullie wel weten, vertrekken Herbert en ik morgenochtend vroeg naar Toscane. Ik ga - weer - proberen een blog  bij te houden met een beetje tekst en veel foto's.

Ook dit jaar wilden we graag naar Italië, maar hoe mooi Comomeer ook is, dit hebben we na 2 x wel gezien. Op Twitter plaatste ik een  berichtje dat we wel naar Toscane willen en of iemand advies heeft. Van José van BonoVivo kreeg ik een berichtje terug. Zij had een mooi huis voor ons in de aanbieding. Hoewel het zuidelijker is dan dat wij van plan waren te gaan, zag het er zo mooi uit, dat we gelijk geboekt hebben.

Het plan is morgen door Duitsland tot net voor de grens naar Zwitserland te rijden, daar overnachten, en de dag daarna doorrijden naar onze bestemming.

Gewenst of ongewenst (haha), jullie krijgen iedere dag een nieuwe blogpost in je mailbox. Doorklikken naar het originele blog kan echter niet, omdat het - nog - niet openbaar is. Ik vind het geen fijn idee dat iedereen op het internet kan lezen dat wij op vakantie zijn.

Ik ga nu nog snel strijken en wassen, zodat alles klaar is voor onze reis morgen.

Arrivederci!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.