maandag 12 juli 2010

Toscane - Chianni

Na de teleurstelling van de verloren WK finale gisteravond vandaag weer een nieuwe dag met heerlijk weer in Toscane. Ook vanmorgen hebben we lekker ontspannen (lees lui) bij het huis Sogno Italia doorgebracht. Ik ben even het bloemenveldjes hiernaast op geweest. Erg warm!





Het bloemenveldje met m'n macrolens.















Aan het eind van de morgen (of liever het begin van de middag) hebben we boodschappen gedaan. Oef wat was het al heet. Dus maar weer snel terug naar huis en een duik genomen in het heerlijk zwembadje.

Daarna lekker stokbroodje gemaakt met kaas en salami, nog wat gelezen, nog wat gezwommen en aan het eind van de middag een rondje gereden om de buurt te verkennen.

De dodenrit van de heenweg over allerlei smalle bergweggetjes blijkt een prachtige weg naar Chianni te zijn ;)

Ik heb onderweg foto's gemaakt, maar die vind ik nog niet zo heel mooi. Ik wil het weidse gevoel van Toscane vangen in de foto, maar daardoor wil ik teveel op de foto zetten. Maar ja morgen weer een dag met nieuwe kansen!



's Avonds hebben we kipfileetjes op de bbq gemaakt, stokbroodjes met olijfolie, knoflook en tomaatjes gegeten en meloen na. Wat een vakantie!

Trusten en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.